symphony of sound

Thursday, November 13, 2008

host host

Det innlegget under er egentlig et par dager gammelt. Det er fordi dette her egentlig var en annen blogg jeg aldri skrev noe på. Så jeg tenkte, hvorfor ikke starte en på norsk? Jeg begynte hvertfall med det, men fikk den ikke til å se ut sånn jeg ville, så derfor tok jeg i bruk denne i stedet. Nå er jeg i gang hvertfall, og håper det går bedre denne gangen.

Kjeder meg så veldig i dag. Stakkars meg har nemlig vært hjemme! I går og faktisk, fordi jeg ikke har følt meg helt bra. Forkjølelse og hodepine. Ikke særlig deilig, men man kan trygt si at jeg har fått sovet ut. I går sov jeg til klokka 15, og i dag til klokka 12 eller noe sånt. Det er ikke så mye man orker på sånne dager, så jeg har stort sett bare sittet stille i sofaen med de gode, varme Snoopy-tøflene mine og joggebukse og enten glana på tv-skjermen eller pcn. Ikke bra, men hva skal man ellers gjøre når man er syk? Syns jeg har vørt ganske flink til å fikse på bloggen da (:

I morgen skal jeg endelig ut av huset! Lærerne har planleggingsdag så vi får fri. Skikkelig deilig! Så i morgen blir det bytur. Snakkes nok i morgen kveld :)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home