symphony of sound

Friday, November 28, 2008

little j got taste

Helt siden jeg så de siste episodene av Gossip Girl sesong 1, og så den på armen til lille J, har jeg vært helt forelska i den veska her. Det er en Valentino med en originalpris på $2495, men er ikke den her digg så vet ikke jeg!



Nå har det seg sånn at min ønskeliste er ganske lang.. og dyr, men Valentino-veska er ganske høyt oppe. Helt øverst står selvfølgelig den her:



en svart Chanel 2.55 jumbo i lammeskinn med gullenke. Etter det jeg har hørt skal caviar-vesken holde mye bedre, men om jeg måtte, eller la oss være realistiske, KUNNE velge hadde jeg valgt den i lammeskinn. Er den ikke fin? Helt klart min drømmeveske. Jeg kunne godt tenke meg en i rød også, bare så det er sagt. Så det er kanskje noe å tenke på, nå som det snart er jul og greier. En ide til alle kjente og alle andre også, jeg har ikke noe i mot å få store pakker i posten. Penger til mitt Chanel-veske-fond er også greit altså! Ikke at jeg i det hele tatt har begynt å spare ennå, men det skal jeg en dag. Jeg er helt seriøs når jeg sier at et av mine mål her i livet er å eie en Chanel-veske.


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home