symphony of sound

Sunday, November 30, 2008

sky high oxford heels

Karoline er i handlehumør om dagen! Who am I kidding, det er jeg hver dag. Har endelig tatt med tid og råd til å bestille akkurat det jeg har lyst på, og det skal være her allerede neste uke!

Er de ikke fine? Den brune clutchen har jeg ønsket meg i evigheter, og endelig blir den min! I dag har jeg gjort altfor lite. Har jobba da, og tjent meg litt penger. Snart tid for å begynne med julegavene også, selvom de pengene er spar for lenge siden. På fredag var jeg passe stressa fordi jeg egentlig måtte (må) gjøre masse denne helga, som å skrive en engelsk stil som egentlig ikke skal leveres før på fredag, men som jeg ikke har tid til å skrive til uka, lage "manus" og power point til en engelskfremføring OG skrive notater til samfunnsfagprøven jeg har på onsdag.

Nå er klokka 19:00, jeg sitter i helt Victoria's Secret antrekk - rosa pysjbukse og en deilig blå genser jeg kjøpte i USA i sommer. Jeg har lyst til å gjøre alt annet enn lekser. I grunn er jeg ganske sulten også. Mamma har stått på og laga skikkelig hjemmelaget fersk suppe, som vi skal ha i dag. Nam! Okay, helt seriøst denne gangen, jeg må gjøre lekser så jeg får heller skrive mer en annen dag - mellom prøver og stiler og framføringer og enda mer prøver og lekser på toppen av det hele og.. Greit, see ya!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home