symphony of sound

Tuesday, November 18, 2008

a song for you heart

Vet ikke hvorfor innlegget heter det det gjør, men i bilen på vei hjem fra skolen, hørte vi på en sang og da sa han det. Egentlig bare derfor. Men guess what? Jeg har blitt syk igjen. Onsdag og torsdag forrige uke og nå igjen! Det er skikkelig slitsomt. Er forkjøla til tusen, og får nesten ikke puste - hvertfall ikke gjennom nesa. Egentlig har jeg vært skikkelig flink i dag allikevel, for selv om jeg var syk satt jeg på vekkerklokka til klokka 12 for å dra på skolen og ha gymprøve de to siste timene. Tror den gikk ganske bra også faktisk. Greit, jeg var helt ør i hodet og skikkelig trøtt og sliten etter å ha vært på skolen i litt over en time, men jeg synes jeg var flink fordet.

Vet du hva, jeg har så mange rare drømmer om dagen. Om at jeg driter meg ut over alt, også drømte jeg at jeg våkna opp med masse strekkmerker på magen! haha. Det ekleste var at drømmen virka så ekte, så jeg ble selvfølgelig livredd.

Det er så kjedelig å være syk, absolutt ingen ting å bedrive tiden med! Akkurat nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å slå min gamle high score på Icy Tower, men det blir man så fort lei av. Aldri om jeg klarer det uansett. Jeg sitter her med julebrusen min da vet du, og forresten så har jeg drukket altfor mye i dag. Men hva skal jeg ellers gjøre? Har sett på den siste episoden av One Tree Hill, som forresten var en STOR skuffelse, og fire episoder av Gossip Girl sånn at jeg kan begynne å se på sesong to. Da vet jeg hva jeg skal gjøre i morgen :D

Og forresten så sender jeg av gårde en av veskene mine i morgen også, fordi jeg har solgt den på Tradera. Fikk 260 kroner, og det synes jeg ikke er så verst! Her er et bilde av den;



Det er greit å tjene penger på ting man ikke bruker, da :) Men nå er det på tide å avslutte. Burde egentlig legge meg. Legge meg under den varme, deilige dyna og kvitte meg med forkjølelsen. Host!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home