symphony of sound

Saturday, November 22, 2008

truth or fashion

Long time, no see. Jeg var hos legen på onsdag, og hun sa at hun trodde jeg hadde fått halsbetennelse. Hvor kjedelig er ikke det? Men i dag var jeg tilbake på skolen igjen, ikke at vi gjorde noe nyttig. De to første timene hadde vi norsk, og da så vi på Dead Man Walking - på VHS! Heftig ikke sant? Så hadde vi naturfag og matte, og i siste time kunne vi bare dra hjem fordi vi fikk lov til å jobbe med prosjektgreier hjemme. Deilig! Så egentlig vil jeg si jeg bare har hatt en vanlig skoledag denne uka, også var det helg med en gang a'gitt.

Tror mamma burde nekte meg å se på The Hills. Blir inspirert av sånne program, så hele kvelden (vel, ikke HELE) har jeg sittet og sett på hus og leiligheter i Los Angeles. Det har jeg så lyst til å gjøre en eller annen gang i livet mitt, bare leie noe og bo der i noen måneder. Eller rett og slett flytte dit.

På ettermiddagen sov jeg, mamma vekka meg til middag, som var pizza som vanlig. In case du ikke visste det fra før, er det en tradisjon å spise pizza på fredager i vår familie. Nei, jeg overdriver, men det er den dagen mamma og pappa ikke gidder å lage mat, så vi gjør det på den lettvinte måten og bestiller. Ellers har dagen vært veldig kjedelig, men jeg er ennå ikke kvitt forkjølelsen min så det er ikke så mye jeg orker. I tillegg har det ikke skjedd noe noe sted som jeg vet om. Det får heller bli en bytur i morgen! Jeg skal ha ny neglelakk nemlig, håper jeg hvertfall.

Og forresten, før jeg avslutter. I sta bestilte jeg to bøker, og jeg gleder meg sånn til å få de!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home