symphony of sound

Saturday, November 15, 2008

what's goin' on in the city?

Endelig kvitt hodepinen, så i dag ble det bytur på meg! Man blir ganske uttafor av å bare gå hjemme i huset i to dager altså, så det var deilig å komme seg ut litt. Kjøpte årets første julepresang - og den var til meg selv. Du skjønner, mine snille besteforeldre vet ikke hva de skal gi meg til jul, så her om dagen fikk jeg beskjed om å holde av noe hvis jeg ser noe jeg vil ha i byen. Selvfølgelig fant jeg noe, noe jeg alltid gjør, så denne gangen ble det høyhælte sko. De var så utrolig fine! Kjøpte de på Bianco, men Steve Madden har faktisk et par som er helt like:



Søte var de hvertfall, så nå bare gleder jeg meg til å bruke de! Synne og jeg bestemte oss også for å ta en tur innom McDonalds. I know, ikke bra, ikke sant? Vi vet det, men siden det er flere måneder siden sist kan vel ikke en liten chips skade? Gjort er gjort uansett, og vi var hvertfall der. Gikk i byen i timesvis, faktisk fra halv 1 til rundt klokka 5! Var så sliten etter å ha gått i mine små Nine West ballerinasko, at hælene mine var ømme. Virkelig ikke behagelig. Skal si det var en fornøyelse å sette seg ned i sofaen hjemme da, ja!

Resten av kvelden har jeg egentlig ikke gjort så mye. Har bare sett litt på tv, spist pizza, noe vi gjør hver fredag, og bare surfa litt rundt. I morgen har jeg sagt ja til å bli med mamma å kjøpe gardiner til datarommet som vi driver og pusser opp. Kan sikkert bli koselig det :) Nå er jeg hvertfall stuptrøtt, så vi snakkes en annen dag!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home