symphony of sound

Sunday, November 16, 2008

when I grow up

I wanna be famous. Og ha en kjempemorsom jobb. Har så lyst til å flytte vekk herfra, til Los Angeles, og jobbe med noe jeg synes er kjempemorsomt å jobbe med - hva enn det er. Vil bare bli ferdig med skolen. Trodde ikke jeg var så lei egentlig, men så begynte det for fullt med prøver og stilskriving og alt det der, og da merka jeg det fort. Denne uka har vi gymprøve av alle ting! Og på torsdag skal vi skrive nynorskstil eller noe sånt. Gleder meg til å bli ferdig, men samtidig så gruer jeg meg for hva skal jeg gjøre etter videregående? Aner ikke.



Legger med et bilde jeg - av Los Angeles, the one city where they say dreams come true. Det sier hvertfall Lauren.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home