symphony of sound

Monday, December 22, 2008

dagen før dagen før dagen

Har ikke tålmodighet til å skrive noe akkurat nå, men lover å gjøre det i morgen. Da har jeg tid, for det eneste jeg skal gjøre er å vaske og rydde på rommet, og lakke neglene klare til julaften. Gleder meg så utrolig masse! Både i går og i dag har jeg vært ganske opptatt nemlig. I går jobba jeg, dro til mormor og bestefag, kom hjem i 7-tiden, ordna meg og gikk ut med jentene for å spise på Tobias. Var utrolig koselig. Var ute og spiste i dag også faktisk, men denne gangen med klassen. Vi bestemte oss for å ha julebord, og det ble på Pizzanini. Jeg var ikke særlig sulten, men det var veldig koselig å finne på noe alle sammen.

Ellers har jeg pynta treet og resten av huset sammen med familien, og vært en tur i Østfoldhallen og kjøpt inn noe vi trengte til jul. Kjøpte litt ny juletrepynt også, fordi det vi har fra før har gått ut på dato for veldig mange år siden, det er hvertfall min mening. Men som jeg sa så orker jeg ikke å skrive masse. Kan heller fortelle litt mer i morgen, og legge ut bilder av hva jeg hadde på meg og litt sånt. I morgen er det lille julaften og allting! :D

Karoline

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home