symphony of sound

Tuesday, December 23, 2008

dagen før dagen

Jeg lovte jo i går at jeg skulle legge ut bilder av antrekket mitt, så her kommer det. Nå har det seg sånn at kameraet mitt funker veldig dårlig inne, spesielt på rommet mitt av en eller annen grunn, så bildekvaliteten er veldig dårlig. Vet du hvordan jeg kan fikse det, så bare si i fra! I tillegg så er det ganske rotete på rommet mitt. EGENTLIG skulle jeg ha rydda i dag, men jeg har altså ikke surra meg til å gjøre det ennå. Men jeg skal gjøre det, bare ikke akkurat nå. Min siste unnskyldning er at jeg skal se på et juleoppussingsprogram på TV Norge, som i grunn var ganske dårlig.

Nok snakk, her kommer bildene.


Greit, et ble bare et bilde, men her ser dere hvertfall hva jeg hadde på meg. Svart kjole fra Vero Moda, svart 80 (?) denier strømpebukse og sølvpaljettsko fra DNA. Jeg prøvde å ordne håret mitt litt Gossip Girl/Lauren Conrad-aktig, men det går aldri. Jeg burde kanskje ønske meg lengre hår til jul. Faktisk har jeg lyst til på hair extentions, men det sliter sånn på håret, så jeg er i tvil.

Nå må jeg uansett avslutte. Det er vel på tide å rydde rommet nå. Mamma har mast på meg i flere dager så. Lover å skrive mer senere! Da skal jeg se på Hjelp, det er juleferie også. Gleder meg!

Karoline

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home