symphony of sound

Wednesday, December 24, 2008

fyy

Aldri i mitt liv har jeg vært mer lettet enn jeg er nå (okei, jeg overdriver kanskje en smule). Jeg har nettopp sett sesongavslutningen av The Hills sesong 4, og for første gang i mitt liv kan jeg si at jeg er stolt av Spencer. Spencer som hele tiden har oppført seg så utrolig barnslig, og vært en ordentlig drittsekk mot alle han har møtt, har faktisk litt vett i hodet allikevel! Tro det eller ei dere. Det var bare det jeg ville si. Nå må jeg nesten legge meg. Pappa var nettopp innom og han virka ganske sur. Jeg skal nemlig opp 08.15 fordi jeg skal jobbe. Men faktisk så venter jeg på at han skal legge seg, for jeg har ordna julestrømpe til han og mamma, noe han ikke vet om. Så han bør ikke prøve seg på å være sur på meg altså!

Mulig jeg rekker å skrive litt i morgen, men hvis jeg ikke gjør det vil jeg ønske alle en god jul!

Karoline

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home