symphony of sound

Wednesday, December 24, 2008

gaver og mer gaver

Jeg er utrolig fornøyd med julegavene i år! Pleier stort sett å være det fordi jeg pleier å være med å velge det ut selv. Det ødelegger jula litt, men på en måte er det greit også. I år ble jeg hvertfall spesielt fornøyd, av en eller annen grunn. Dette fikk jeg:
- Fashion Bible
- Influence av Mary-Kate & Ashley Olsen
- The Interns: Truth or Fashion
- High School Musical 2 på DVD
- High School Musical 3 soundtrack (takk Cess!)
- Sex and the City på DVD
- To smykker
- Abbonement på Costume i 6 måneder
- Smykkeskrin
- Svart kåpe
- Svart jakke
- Sko



Og her er et nærbilde av smykkene. Er så utrolig glad i de allerede. Tror de
er de fineste smykkene jeg har hatt! Storfornøyd som dere skjønner.



Det første er en sølvkule med blanke steiner på, og hvis dere ikke
ser det er det blanke steiner rundt det firkantede smykket også.

Jakkene har jeg lagt ut bilde av tidligere. Det er de to jeg bestilte fra H&M. Elsker begge to! Ah, for en fantastisk julaften. Fikk gave i strømpa også da :D Godtepose og Picture This på DVD. Yaaaay.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home