symphony of sound

Saturday, December 13, 2008

i put my new shoes on

And suddenly everything's right. Jepp, Karoline kjøpte nye sko i dag! Jeg har sett på et par på DNA helt siden de fikk de inn, men aldri gjort noe annet enn å prøve de. Så, i går kveld, titta jeg rundt på Fashion Junkie, som forresten er en veldig bra blogg, så hadde hun kjøpt de. Og da begynte jeg å tenke, kanskje jeg skal kjøpe meg de selv? De er jo veldig kule, og jeg har lyst på noen høyhælte sko å bruke til hverdags. Så i dag etter skolen dro jeg til byen og kjøpte de :D Her er et bilde.



Det er forresten bildet Linn har tatt til Fashion Junkie, ikke jeg som har tatt bildet. Litt mørkt bilde kanskje, men det går an å se på de på dna-shoes.com også. De er så utrolig kule! Og dere vet den svarte kjolen jeg kjøpte her om dagen? Glidelåsen var ødelagt og måtte egentlig fikses, men så prøvde jeg den i dag og den gikk perfekt opp. Så yay, mamma slipper å fikse!

Men nå er jeg så utrolig trøtt. Har vært på skolen fra 09:45 til 14:30, så gikk Silje og jeg til byen, hvor vi møtte Marie. Så hjalp Silje og jeg henne med å finne en kjole, fordi hun skulle på julebord. Da det var i orden og jeg hadde fått kjøpt skoene, satte vi oss på La Baguette og slappet av. Ble ikke noe baguette på meg da. Etter det dro Marie, og da gikk Silje og jeg rundt helt til moren hennes hentet oss. Fikk kjøpt et par julegaver da. Var hjemme litt før klokka seks, spiste middag klokka seks og etter det har jeg bare surra rundt. Fikk rydda litt på rommet, men ellers har jeg bare slappet av. I morgen skal jeg på julegave hunt igjen! Snakkes da (:

Karoline

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home