symphony of sound

Sunday, December 7, 2008

lazy sunday

Jeg har kanskje jobba i dag, og tjent hele 700 kroner på tre timer, men ellers har det vært en ganske rolig dag. Sovna på sofaen da jeg kom hjem, og kan ikke engang huske at mamma prøvde å vekke meg før hun og pappa dro til mormor. Tror jeg våkna engang i 16-tiden.

Ellers jobber jeg fortsatt med julestemningen, den er ikke helt der ennå, men snart! Det er jo tross alt 2. søndag i advent i dag, og i går så jeg at juletresalget hadde startet allerede, for de som vil ha et ødelagt tre til jul. Mamma har sagt i et par dager at jeg snart må gi de en ønskeliste, og det har jeg gjort. Her er noen av tingene på den:



I tillegg ønsker jeg meg et skikkelig fint smykke fra Gullfunn. Krysser fingrene for at nissen gir meg det jeg vil ha!

Akkurat nå sitter jeg på rommet mitt og ser på søndagsfilmen på TV3, Alt en jente kan ønske seg. Den er så koselig, men du aner ikke hvor mange ganger jeg har sett den. Oliver James er fortsatt charming da, det skal han ha, hihi. Får vel snart legge meg så jeg ikke ser ut som en zombie i morgen tidlig.

Karoline

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home