symphony of sound

Monday, December 1, 2008

merry christmas!

Det er kanskje bare 1. desember ennå, men på skolen i dag spilte de julemusikk i kantina også selger de kakemenn. I byen og Torvbyen er det hengt opp lys og julepynt over alt. Åå, det er så koselig! I tillegg har det kommet snø i dag.

Nå sitter jeg i hjørnet i sofaen, krølla inn i et pledd og koser meg med Jul i Blåfjell :D Så nettopp på The Julekalender også. Egentlig burde jeg jobbe masse med engelskprosjektet som MÅ være ferdig i morgen, fordi det skal fremføres på onsdag. Hittil har Oda og jeg bare gjort klart budsjettet, funnet bilder, planlagt hva vi skal gjøre dag til dag, og planlagt sånn ca. hva vi skal si. Men det holder nok ikke. Vi må fortsatt skrive ned alt vi skal si og lage ferdig en hel Power Point. Huff, skole er noe stress. I morgen må jeg øve til samfunnsfagprøve også, også må jeg skrive engelskstil som må leveres på fredag. Jeg vil si jeg har et problem, et stort problem, for jeg rekker ikke alt rett og slett.

På tide å avslutte, så jeg får gjort noe. Var ikke hjemme før nermere 16, og da var det middag like etterpå, så skulle jeg begynne med lekser, men selvfølgelig var jeg svak og sjekka Facebook. Surra rundt i en halvtimes tid, og da begynte The Julekalender, så Blåfjell, og nå sitter igjen med altfor mye å gjøre og altfor liten tid. HJELP!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home