symphony of sound

Wednesday, December 24, 2008

merry christmas

Yay, endelig er det julaften! Jeg våkna, eller ble vekt, kvart over åtte fordi jeg som vanlig skulle jobbe på julaften. Det er egentlig bare koselig da. Tjener masse penger, pluss at jeg får noen ekstra julegaver. Jeg kjappet meg hjem i ett-tiden for å rekke Reisen til Julestjernen. Fikk sett omtrent halve, alt det bra i filmen! Den filmen er så koselig.

Rundt klokka tre løp jeg i dusjen. Da hadde jeg bare en time på meg til å dusje, sminke meg, ordne håret og finne noe å ha på meg. Det gikk da, faktisk. Klokka fire kom mormor og bestefar, og klokka fem spiste vi middag. Men som alltid på julaften, ble jeg altfor fort mett. Det kan jo ha noe å gjøre med at jeg fikk godteri i julestrømpa også selvfølgelig, hehe.

Jaja, nå sitter jeg i sofaen og ser på Grinchen på TVNorge. Gavene ble åpnet for et par timer siden, og jeg er storfornøyd! Legger ut bilder senere.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home