symphony of sound

Wednesday, December 31, 2008

private invitation

Jeg tenkte jeg skulle invitere dere inn i mitt klesskap. Det ser kanskje veldig rotete ut, men egentlig er det ganske organisert.


Part I med undertøy, topper og t-skjorter osv, bukser, treningstøy.


Part II med cardigans, kjoler, blazere og hettejakker. De pleier å dyttes til siden som i bilde to. Her henger noen av veskene mine, blandt annet en Juicy Couture og et par fra H&M, men bak har jeg hyller med klær. Hettegensere, shortser, strømpebukser, sokker, tights og alle turntingene mine. Og over det henger/ligger smykkene, øredobbene og armbåndene mine. Alt tilbehøret!


Ja, jeg har litt hekta på sånne ting, det kan jeg innrømme. Her ser dere altså smykkene mine på noe greier pappa har ordna for meg, armbåndene og ringene osv ligger i smykkeskrinet og i den hjerteformede boksen, som forresten er en Juicyeske. Her har jeg også solbrillene mine, blandt annet mine Ray Ban wayfarers fra San Francisco :D De er fantastiske!


Og innerst har jeg noen flere vesker, to mer pyntede clutchvesker, tre helt like vesker bare i forskjellige farger fra Kappahl faktisk. Kjøpte de i fjor fordi de minnet meg om Chanel og fordi de var på salg, haha. Også har jeg en fake Chanel-lommebok, en hatt fra Cubus, lue fra BikBok, og helt innerst er det to esker med smykker jeg ikke bruker og litt forskjellig. Her pleier egentlig sølvpumpsene mine å stå, men de er nede akkurat nå :)

Så det var en tour i mitt klesskap! Det er ikke stort, men jeg liker det. Akkurat plass nok (og litt til) til at jeg kan stå inni det. Pappa har ordnet lys der inne også. Forresten så er det en hylle helt øverst hvor jeg har gamle vesker. Her står det noen Friis & Co. vesker jeg aldri bruker :p Jaja, nå forlater jeg dere. Kos dere i kveld!

Godt nytt år! <3
Karoline

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home