symphony of sound

Monday, December 29, 2008

romjulsshopping

På lørdag tok Synne og jeg oss en tur til byen, men en helt annen rute enn den vi pleier å ta. Jeg ble nesten helt satt ut fordi butikkene kom i gal rekkefølge. Selv om jeg burde ha satt pengebruken på pause en stund nå, valgte jeg å kjøpe noe.



Kjøpte denne veska fra H&M til 149 kroner. Selvfølgelig var den ikke på salg, jeg finner aldri noe på salg, men prisen var ikke så gæ'ærn. Vi gikk rundt i byen i et par timer eller noe sånt, så ble jeg med pappa på Lefdal før vi dro hjem. Hele familien skulle nemlig på middag hos mormor klokka 17, så vi måtte dra. Tok ikke bilde av hva jeg hadde på meg, men det var ikke spesielt spennende heller. Olabukse, svart singlet, mørk lilla cardigan og skolettene mine og den nye jakka jeg fikk til jul :) Etter å ha vært hos mormor en stund dro jeg til Synne fordi vi hadde planlagt å ha sleepover. Planen var å se Picture This, den ene filmen jeg fikk til jul, men dumme meg hadde glemt at DVDen var sone 1, så vi så The Devil Wears Prada i stedet, og Sex and the City på morgenen i dag.

Idag har jeg egentlig ikke gjort noen ting, veldig avslappende. Jeg var hos Synne til klokka 15 omtrent. Da henta pappa meg, og Synne satt på til Spenst (det er noen som er sporty). Jeg hadde ikke med meg treningstøy eller joggesko i tillegg til at jeg trodde mamma og pappa skulle til mormor i dag. Derfor hadde jeg ikke kommet meg hjem igjen, hvis jeg ikke ville gått en time eller noe sånt. UANSETT. Jeg ble hjemme og så på filmer og litt av hvert på tv, og klokka 18 bestilte vi pizza. Vi brøt nemlig tradisjonen med pizza på fredag den helga her, pga middag hos tante. Selvfølgelig måtte vi ta det igjen, haha.

Nå skal jeg titte videre på The Purse Forum. Det er så gøy å se på samligene til alle sammen. Helt utrolig hvordan de har råd til alle sammen. Kanskje jeg må leve på suppe resten av mitt liv?

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home