symphony of sound

Thursday, December 4, 2008

sjokk i desember

First of all, jeg har ikke sett på julekalenderne i dag! Grusomt, ikke sant? Vi hadde nemlig en lang dag på skolen i dag, fordi vi måtte ta igjen en naturfagtime. Å være på skolen fra 8 til 15 er ganske lenge, så jeg var kjempetrøtt da jeg kom hjem. Så etter middag, satte jeg meg i sofaen oppe, tenkte jeg kunne sove litt og hadde planer om å sette på vekkerklokke etter at jeg hadde sjekka Facebook. Men selvfølgelig sovna jeg, og våkna brått klokka 19. Da fikk jeg helt panikk fordi jeg måtte skrive ferdig en nynorskstil som skulle leveres innen klokka 21. Heldigvis gikk det bra da, og jeg ble ganske fornøyd med stilen.

Nå sitter mamma og jeg og ser på Torsdagsklubben. Skal snart legge meg. Trenger å sove, for i går la jeg meg altfor seint. Heldigvis er det fredag i morgen. Det eneste jeg skal gjøre er å skrive og rette litt på en engelskstil jeg må levere før midnatt. Jaja, det går sikkert greit.
Snakkes i morgen!

Karoline

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home