symphony of sound

Thursday, January 1, 2009

the city

På tirsdag så jeg de to første episodene av The City med Whitney Port, en slags fortsettelse på The Hills. Vet ikke helt hva jeg synes ennå. Tror aldri det slår The Hills, men jeg skal ikke si det ennå i tilfelle jeg ombestemmer meg :) Jeg må bare si at Whitney har den mest fantastiske jobben jeg kan tenke meg (kanskje)! Det ser så gøy ut å leve sånn. Ja, jeg kan bare drømme. Mest sannsynlig er jeg stuck her i lille Norge.

Håper det kommer en ny sesong av The Hills også, for jeg vil se hva som skjer videre med Heidi og Spencer, og selvfølgelig Lauren. Det er også litt spennende å se om Audrina og Justin Bobby holder sammen :p Krysser fingrene for det! Og så gleder jeg meg til neste episode av The City.

Episodene kan du se på mtv.com > tv shows > the city > watch full episodes.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home