symphony of sound

Friday, January 16, 2009

florida here we come

Nå er USA-turen i boks. Vi bestilte billetter i dag! Vi reiser 23. juni, tidlig på morgenen, fra Gardermoen til London, og så videre til Miami. Det her blir min fjerde gang in the US, men jeg gleder meg like mye fordet :D

Siden vi har vært i Florida en del ganger nå, skal vi prøve å besøke de byene vi ikke har vært i. Vi har for eksempel ikke vært så mye i Orlando, bortsett fra den gangen vi var i Disney i 2001. Denne gangen skal vi kanskje innom en av vannparkene, og ikke minst shoppe. Jeg har nemlig skikkelig lyst til å se vannshow i en av Disneyparkene. Hadde ikke det vært supergøy? Det tror jeg. Også har jeg veldig lyst til å svømme med delfiner, og hittil ser det ut som det blir noe av. Delfiner er så søte! :D

Gleder meg masse til å shoppe. Den gangen her har jeg bestemt meg for å handle høye hæler. I fjor kom jeg hjem med totalt 16 par sko, men alle var lave. Handlet mest Converse og sånne ting. Skal kjøpe noen flere Converse den gangen her også, men jeg SKAL kjøpe noen heftige hæler fra Nine West og Steve Madden <3 Jeg vil også innom Urban Outfitters, Forever 21 og masse mer. Gleder meg til Sawgrass Mills og Aventura Mall!

Image Hosted by ImageShack.us
Ser der her herlig ut eller?

Image Hosted by ImageShack.us
Fort Lauderdale, et av favorittstedene mine ever!

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Du er seriøst heldig

Saturday, January 17, 2009 1:05:00 AM  
Blogger Cecilie said...

Åååå :) Så heldig! <3

Sunday, January 18, 2009 1:26:00 PM  
Blogger Karoline said...

jaaa <3

Sunday, January 18, 2009 8:09:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home