symphony of sound

Sunday, January 11, 2009

girl of the month

Image Hosted by ImageShack.us

Olivia Polermo ble kåret til girl of the month hos WhoWhatWear.com. Om det var fortjent? Helt klart, the girl's got style, men jeg er fortsatt litt skeptisk til henne. Kanskje jeg tar The City litt for seriøst? Hun bare virker så fake. Uansett så er klærne hennes utrolig kule, og jeg elsker CC Skye clutchen og beltene i bilde fire og fem. I det siste ser hun nesten død ut så blek hun er, men. Det ser ut som hun er veldig fan av vester forresten, og der er vi to. Hadde jeg bare kledd det.

Image Hosted by ImageShack.us

Jeg har også litt hekta på boyfriend blazere. Var ikke den her bare utrolig kul? Elsker blazere med skinntights. Hvis man legger til wayfarers og bowlerhatt får det meg til å tenke Demi Lovato. Elsker stilen hennes!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home