symphony of sound

Friday, January 16, 2009

i feel on top of the world

I går dro jeg på shopping med mamma. Sannheten er at jeg lurte henne. Det er salg på Kid nå om dagen, og begge ville dra. Jeg så etter noen fine pynteputer til rommet mitt (selvfølgelig var det helt utplukket når vi kom). Jeg fikk henne hvertfall med meg inn på H&M og Vero Moda, hvor det endte med at jeg handlet en del. See, forrige uke gikk jeg forbi vinduet og så en superfin skjorte der. Hadde flaks til tusen, for de hadde EN igjen.

Image Hosted by ImageShack.us
Var ikke disse søte? 40 kroner 'a gitt!

Image Hosted by ImageShack.us
Hullete jeantights, skjorte og undertøy.

Image Hosted by ImageShack.us
Detaljer på skjorten.

Noen som ser forskjell på bildekvaliteten, eller? Måtte nemlig låne pappa sitt speilreflekskamera for å få et bra bilde av øredobbene. Fra nå av skal jeg bruke det. Mitt suger.

Anyway, jeg har allerede planlagt noen poster til bloggen. Har tatt bilder av alle smykkene mine og masse rart, og tenkte å legge det ut så dere kunne få se forskjellige ting jeg har i skapet. Jeg har nemlig smykkedilla. Er det en god eller dårlig ide? Tell me :)

Karoline

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home