symphony of sound

Saturday, January 3, 2009

january shopping

I dag bestemte jeg meg for å dra til byen for å sjekke nyttårssalget, og jeg fant akkurat det jeg ville ha. Yaay, supert! Først gikk jeg innom Cubus for å se etter noen store t-skjorter. Jeg trenger noe å bruke under den nye jakka mi, den svarte fra Vero Moda. Den endte med at jeg kjøpte tre stykk, en hvit, en grå og en annen grå med lilla trykk. Den grå rakk meg til knærne og den hvite hadde en slags strikkant nederst, men jeg tok saksa og klipte de av. Det ble ganske bra da (:

Etterpå gikk jeg til BikBok, og der fant jeg et naglebelte til bare 29 kroner! Det var på salg bare i dag, og egentlig koster det 149 ås jeg måtte bare kjøpe det. Og i tillegg tok jeg med et armbånd jeg har sett på en stund, men vært litt usikker på. Det er nemlig litt klumpete. Jaja, det var på halv pris. Etter BikBok gikk jeg innom H&M, og der fant jeg naglebeltet jeg hadde så lyst på tidlig i 2008 eller noe sånt, men jeg ikke kjøpte fordi ingen synes det var noe fint. Kjempetabbe av meg. Skjønner ikke hvorfor jeg brydde meg. Men nå fant jeg det :D Det er hva jeg kaller flaks!



Naglebeltet fra H&M syns nesten ikke, men det er hvertfall svart med gullnagler på. Er skikkelig fornøyd med alt jeg har kjøpt i dag, selvom jeg klarte å klippe den grå t-skjorta for kort. Det var meninga at den skulle gå under rumpa, men jeg tok litt av med saksa. Sånn kan det gå.

Karoline

Og en annen ting! - Följ min blogg med bloglovin

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home