symphony of sound

Saturday, January 31, 2009

karoline goes ebay-ing

Image Hosted by ImageShack.us

Jeg har bydd på disse i dag. Auksjonen slutter i morgen. Krysser fingrene for at jeg får de!

Dette må være den kjedeligste lørdagen på lenge. Jeg pleier som regel å dra til byen på lørsdager, men jeg la meg så sent i går så i dag våknet jeg ikke av vekkerklokka engang. Sto opp rundt halv to, og da synes jeg det var litt for sent å begynne å ordne seg og dra til byen. Hadde ikke vært der før klokka tre eller noe sånt, så jeg ble hjemme. Har ikke gjort noen ting annet enn å sitte med pcn på fanget og sett på tv. Jeg som har gledet meg hele uka til å se på One Tree Hill, skulle gjøre det i sta, men guess what? Ingen av videoene funka. Snakk om nedtur. Håper dere har litt mer å gjøre i helga enn meg.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home