symphony of sound

Tuesday, January 20, 2009

nerding på g

Hva synes dere om den harry overskriften min? Haha. I morgen har jeg nemlig engelsk grammatikkprøve, så yay for at jeg har noe å gjøre i dag også. Og ja, det var ironi. Hvis jeg ikke får gjort det i dag, må jeg også skrive to rapporter i naturfag. Så må jeg skrive et postkort på fransk, og i dag fikk vi en ny oppgave. Hadde gym fra kvart på to til halv fire. Nå om dagen holder vi på med dans, som er kjempegøy, men så ble vi plutselig ble vi delt i grupper og fikk i oppgave å finne på en dans som skal vare i 1,5 minutt. Ehh, det går jo bra. To gutter og tre jenter, ingen spesielt kreative, som skal lage en dans på et kvarter. For det var det vi fikk av timen, et kvarter, og dansen skal vises frem neste gymtime. Kan bli morsomt det. Vi må nok ta i bruk en del fritimer, ja! Nerder som vi er skal vi også møte klokka 9 på fredag morgen for å øve, når vi egentlig ikke begynner før kvart på 10!

Jeg burde egentlig ta dette litt mer seriøst, for hittill har gymlæreren nesten bare gitt meg treere. Synes ikke jeg fortjener det en gang. Den ene timen vi hadde basketball scora jeg tre ganger eller noe sånt! Følte meg litt god da (nææt). Han kunne hvertfall gitt meg fire da.. Heldigvis fikk jeg litt bedre i turn, så jeg får fire på kortet det semesteret her, men vi får se hvordan det går neste semester. Hoho.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home