symphony of sound

Monday, January 19, 2009

rest your weary eyes

Det er akkurat det jeg vil, sove. Nå sitte jeg bare i sofaen og utsetter leksene. Må skrive ferdig en kort norskstil, som skal leveres før midnatt. Siden jeg har tenkt til å legge meg kjempetidlig i dag, burde jeg sette i gang. Jeg har også en liten fransklekse og geografilekser.

Did I mention at jeg hater geografi? Vi hadde prøve i forrige uke. Hele kvelden før satt jeg og leste, men våkna neste morgen og følte at jeg ikke kunne noen ting. Du ville ikke være i nærheten av meg da for å si det sånn. Var kjempesur. Heldigvis gikk det greit, jeg fikk 5-.Er i grunn ganske fornøyd.

Men seriøst, nå er det leksetid. Jeg må bare gidde å reise meg opp, hente fjernkontrollen til tvn og skru den av. Lyden er allerede av så jeg skjønner ikke helt hva problemet er. Jeg har ikke akkurat LYST til å se på OsloTV.

Labels: ,

2 Comments:

Blogger Cecilie said...

Skulle ønske jeg fikk 5- når jeg følte jeg ikke var forberedt... :(

Monday, January 19, 2009 9:08:00 PM  
Blogger Karoline said...

Hadde flaks der ja :)

Tuesday, January 20, 2009 6:12:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home