symphony of sound

Thursday, January 29, 2009

so little time

Grunnen til at jeg ikke har skrevet stort i dag er fordi jeg har prøve i naturfag i morgen, og i tillegg har mamma feiret bursdagen sin. Kom hjem fra skolen litt før klokka tre kanskje, og fikk ikke åpnet bøkene før etter fire, så jeg begynte å lese og ta notater da. Brått var klokka mye så jeg måtte skifte og ordne meg litt før gjenget kom. Gjeng og gjeng, det var bare mamma, pappa, jeg, bror + kjæresten hans, mormor og bestefar. Det tar jo alltid litt tid å spise. Besteforeldre er koselig, men de snakker mye, det skal de ha. Fikk til slutt gått fra bordet, løpt og trappa og fortsatt med øvingen, men så var det kaketid, så jeg ble sittende en stund før jeg løp opp og fortsatte. Mye fram og tilbake, men nå er jeg i alle fall ferdig med notatene. Det eneste jeg trenger å gjøre nå er å printe ut mine seks sider og prøve å huske alt sammen. Wish me luck!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home