symphony of sound

Tuesday, January 6, 2009

sporty spice

Nå har jeg vært flink og gått tur med pappa. 7,7 km og 546 kalorier lang var den :) Syns det var litt bra jeg. Har ikke gjort stort annet så. Det var liksom meninga at jeg skulle få mye ut av dagen sånn at jeg var trøtt i 10-tiden, men det blir ikke noe av når jeg ikke klarte å stå opp før halv ett. Hadde vekkerklokka på til 11 og da var jeg først lys våken, men så ble jeg borte igjen og nestegang jeg så på klokka var den halv ett. Typisk. Poenget var at det ikke ble noen bytur på meg, men at jeg var flink og trena litt i stedet, hvis en kan kalle det det.

Noen som har sett den nye episoden av The City ennå? Det gjorde jeg nemlig, og jeg liker det bare bedre og bedre. Whitney sin nye leilighet var kjempesøt! Skulle ønske jeg var like høy (eller litt lavere) og slank som henne. Hun har de lengste beina jeg noen gang har sett.

I kveld hadde jeg tenkt til å legge frem klær til i morgen, og da kan jeg love deg at det kommer til å ligge klær overalt. Vurderer høye hæler og et av de nye naglebeltene, men jeg kan ikke akkurat gå rundt i bare det. Hater å ikke vite hva jeg skal ha på meg!


Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home