symphony of sound

Saturday, January 10, 2009

travel quiz

1. Hvor bor du?
Norge

2. Hvor lenge har du bodd der?
Hele livet

3 Hvilke andre land har du bodd i?
Ingen (:

4. Hvis du kunne bodd hvor du ville i verden, hva ville du valgt?
USA.

5. Har du noen gang vært i Australia?
Nei, men jeg har veldig lyst.

6. Hva er det første du tenker når du hører Irland?
PS. I love You filmen og boka. Og firkløvere og små grønne alve-typer.

7. New York eller California?
Har aldri vært i NY, så California <3

8. Hvilken flyplass flyr du oftest fra?
Gardermoen og Landvetter.

9. Hvor mange ganger har du reist, og hvor dro du?
- Tre ganger i USA, i fire forskjellige stater.
- Mallorca en eller to ganger.
- Menorca en gang.
- Lanzarote en gang.
- Kreta en gang.
- Kypros tre ganger.
- Østerrike en gang.
- Frankrike, Paris en gang.
- Tyskland en gang.
- Sverige (hvis det tells) en haug med ganger.
- Danmark
- Mellomlandet i London seks ganger.
Det er det jeg kommer på i farten. Vet ikke hvor mange ganger det blir tilsammen.

10 Hvor mange flyturer blir det?
Aner ikke, mange :P

11. Hvilket år reiste du mest?
2007 tror jeg. Kjørte med turntroppen til Østerrike, også kjørte jeg med foreldrene mine i Tyskland og til Paris og litt sånt forskjellig. Også dro vil til Kypros (?) i høstferien.

12. Hvor vil du reise neste gang?
California igjen, eller New York. Eller til Rome, Italy <3

13. Har du venner eller familie i utlandet?
Ja, familie i Florida.

14. Hvor gammel var du da du reiste for første gang?
Det husker jeg ikke en gang. Var veldig liten :P

15. Hvem har du reist mest med?
Foreldrene mine, og han bror.

16. Har du noen gang reist alene?
Ikke helt alene, men.

17. Noen gang reist med båt/ferje?
Jepp (:

18. Hvis ja, ble du sjøsyk?
Nei, ble faktisk ikke det, men jeg var livredd for å falle ut av senga.

19. Lengste flytur?
11 timer til USA.

20. Korteste flytur?
Litt over 2 timer til London, mellomlanding.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home