symphony of sound

Tuesday, February 24, 2009

amatørbusser

Jeg er veldig flink til å drite meg ut altså! Nok en dag jeg måtte busse til skolen. Trodde igjen at jeg var sent ute, og gikk ned på veien i stedet for å vente på bussholdeplassen rett ved gata. Tok meg god tid og greier siden bussen ikke var der før halv i går. Anyway, jeg var der nede ti på halv. Men guess what? Bussen hadde ikke kjørt forbi gata mi enda, den hadde ikke kommet, den kom fem på halv ni. Heldigvis er det to bussholdeplasser der så jeg slapp å vente til bussen hadde kjørt rundt hele feltet. Det her blir litt surrete siden ingen vet hvordan det ser ut her jeg bor :p

MEN et problem - det ligger en svær snøhaug foran busstoppet. Hva gjør Karoline? Joda, hun bestemmer seg for å gå oppå haugen siden snøen var så hard. Det gikk bra det.. i noen sekunder før jeg gikk gjennom og sto med snø til knærne. Seriøst, det så ikke ut som snøen var så dyp. Jeg bare nevner at jeg hadde lave Converse på meg. Smart move? Nei, ikke veldig. Så jeg sto der da, i panikk fordi bussen ikke var så langt unna. Jeg prøvde å gå ut av snøen, men gikk gjennom hver gang, og siden snøen var høyere på begge sider av haugen kom jeg meg ikke ut heller. Til slutt måtte jeg slenge fra meg bagen og nesten krabbe, KRABBE ut. Gud, så flau jeg var! Heldigvis var bussen så langt unna at de på bussen ikke så meg.. I hope. Huff, det er nok trygt å kalle med en amatørbusser.

Synes jeg har en ny busshistorie hver dag. Lurer på om det blir sånn hver dag framover?

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home