symphony of sound

Saturday, February 7, 2009

sleepover

Nå er jeg på sleepover hos Synne. Vi lakker neglene og hører på The Voice på tv. Akkurat nå er neglene mine sølv :) Ganske kul neglalakk egentlig, kjøpte ny i dag. Har nemlig vært på shopping igjen. Fikk tre topper og en kjole for 100 kroner til sammen. Det er hva jeg kaller et kupp! På Boys of Europe fant jeg to hvite t-skjorter til 49, og på BikBok fant jeg en kjole og en genser til 49 tilsammen. Billig, huh? Skal prøve å få tatt bilder i morgen.

Forresten så har jeg prøvd meg på midtskill i dag. Skeptisk, men det går greit. Litt uvandt da. Synes Whitney er så pen så jeg ville kjøre Whitney-look i dag. Hadde jeg bare hatt like fint hår som henne.

Image Hosted by ImageShack.us

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home