symphony of sound

Sunday, February 15, 2009

sparegriser sier mø

Søndag er jobbedag, så jeg sto opp halv ni, ordna meg og var ute av døra rundt klokka ti. Fra nå av må jeg kutte ned på shoppingen og begynne å spare til USA til sommeren. Har kutta ut sparingen i et par uker nå, men nå er jeg back on track. Og nå har jeg med mine syke skills på kalkulator funnet ut at jeg nå bare trenger å spare 250 kroner i uka frem til vi drar, og det burde ikke være noe problem. Har søkt på to nye jobber forresten. Fingers crossed for de altså.

Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å sovne, så det blir sikkert ikke noe blogging før i kveld. Finner sikkert noen nye fine klær igjen da. Nå er det tid for Disney Channel. K-U-Z-C-O, Kuzco Kuzco, go go!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home