symphony of sound

Sunday, March 29, 2009

baby pc

"Skal vi dra på Elkjøp?" spør mamma. "WTF", tenker jeg. Mamma snur seg i bilsetet. "Vi skal kjøpe sånn liten data". Mamma er så high tech. Men ja, nå har det seg hvertfall sånn at vi skal kjøpe oss mini-bærbar. Gjett om jeg ble overrasket da! See, i fjor hadde vi med oss Mr. Toshiba. Don't get me wrong, han er slank, men litt .. hva skal jeg si? Kraftig bygd. En mini-bærbar passer i safen på hotellet og alt. Mr. Toshiba skal bli pappa til Packard Bell jr.
Image Hosted by ImageShack.us

En annen ting I'm dying to tell you, er at jeg MEST sannsynlig får mobilen jeg vil ha til bursagen min. Nokia E71 med Netcom FreeText. Da kan jeg sende så mye meldinger og MMS jeg vil i måneden. I tillegg er MSN gratis. Men så fikk Cecilie meg til å tenke på en ting. Hva med internett? Det er kjekt å ha når jeg først skal ha en smart telefon. Så fant jeg ut at Netcom har mobilt bredbånd til 49 kroner/måneden. Det er bare for 100 MB da, men det er mer enn nok for meg. I want a new phone!

Forresten, sjekk bloggen til Silje! Jeg følger bloggen hennes på Bloglovin, og akkurat nå har hun en konkurranse hvor du kan vinne navnesmykke akkurat som Lauren Conrad har.

Image Hosted by ImageShack.us
Gå inn på bloggen hennes og bli med du også!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home