symphony of sound

Sunday, March 22, 2009

foley and corinna babysitters

Husker dere jeg sa at jeg vant en Foley + Corinna Jetsetter Jr. på The Purse Blog? Well, I did. Det ble mye surr fram og tilbake om hvor de skulle sende den, siden dette tragiske landet krevet at man betaler moms for pakker man mottar fra utlandet. Ei om jeg betaler 25% moms på en ting jeg har vunnet altså, der går grensa. Nesten 1000 kroner for noe jeg skulle fått gratis?

Vi fikk ordna det til slutt. De skulle sende den til onkel og tante, så jeg får henta den i sommer når vi drar til Florida. For en time siden fikk jeg en telefon fra onkel hvor han sa i fra at de hadde fått den. "Vi har fått veska di! Den er stor og svart med no gull og bling på". Haha. Jeg har lagt ut bilde av den før, men jeg gjør det igjen. Den er pen å se på :)

Image Hosted by ImageShack.us

Labels:

4 Comments:

Blogger Åshild said...

For en pen veske :-)
SV: Okay, takk :D

Sunday, March 22, 2009 7:36:00 PM  
Blogger sve said...

Helgid! fin :D

Sunday, March 22, 2009 8:38:00 PM  
Blogger Cecilie said...

Fin! :)

Monday, March 23, 2009 10:14:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Den var fin! :-)

Tuesday, March 24, 2009 8:30:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home