symphony of sound

Tuesday, March 17, 2009

my dream leather jacket

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Elizabeth & James, $755.

Er ikke denne bare helt fantastisk? Kunne jeg brukt så mye penger på et plagg, hadde jeg gjort det. Den er jo helt perfekt! Vet at jeg har vært en dårlig blogger de siste dagene, men det har bare skjedd veldig mye, og i går leste jeg geografi til klokka 12. Veldig stressende. Men guess what? Jeg har kjørt bil i dag! Og jeg krasja ikke, eller kjørte i grøfta. Det siste skjedde nesten i følge pappa, men ei om det gjorde. Syns faktisk jeg klarte meg ganske bra, til å være første gangen på veien. Forrige gang jeg kjørte bil var på bursdagen min i fjor, altså for et år siden, og da gikk det.. la oss bare si dårlig. Ble kjempesur på bilen når jeg ikke klarte å starte den omtrent. Clutch, gire, slippe clutchen og gasse, men ikke for mye og ikke slipp clutchen for fort, men ikke for sakte heller for da stopper bilen. Confusing? Ja.

Labels: ,

3 Comments:

Blogger sve said...

Hmm, jeg vet ikke hva jeg syns om den jeg.. Det var noe som ikke stemte.

Tuesday, March 17, 2009 8:20:00 PM  
Blogger Cecilie said...

Haha, det høres veldig komplisert ut, men er så lett, så lett. Letteste tingen i verden med en gang "you get the hang of it". :) Skal du begynne med kjøretimer snart?

Wednesday, March 18, 2009 7:16:00 PM  
Blogger Karoline said...

Haha, aldri! Skal øvelseskjøre masse med pappa før jeg begynner å ta kjøretimer :p

Wednesday, March 18, 2009 9:03:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home