symphony of sound

Saturday, April 25, 2009

shopping

Image Hosted by ImageShack.us
Jeg var egentlig forberedt på en lonertur til Østfoldhallen i dag, men så ble jeg med pappa i stedet. Vi dro til Moss fordi jeg ville på Gina Tricot. Fikk brukt litt penger gitt! Kjolen kosta 49 kroner, genseren 149. Kjøpte også enda en genser, bare med blå striper, og en kort blazer-type jakke. De to siste tingene er egentlig bursdagsgave, så de får dere ikke se før på mandag. Jeg fyller nemlig 17 år da :D yay, hurra for meg!

Jeg fikk forresten kjøre bil på vei til Moss. Det var litt festlig helt til pappa sa "her om dagen var det ei jente som kjørte i et rådyr akkurat i den svingen..HER!". Skikkelig unødvendig, pappa. Fikk kjøre med automatgir i dag forresten. Har ikke fått lov til det før, for vi har bare automatgir på den fineste bilen vår :p Skjønner godt at han er redd for at jeg skal krasje. Heldigvis gikk det bra. Jeg kjørte ikke ned et rådyr. Da hadde jeg dødd.

På mandag har vi engelsktentamen, så i kveld og hele morgen skal jeg lese til det. Fint å feire bursdagen sin med engelsktentamen, huh? Håper det betyr good luck for meg. Trenger det. Men først skal jeg ut på tur med hunden, så tuddelu!

Labels: ,

5 Comments:

Anonymous Natalie said...

Fin kjole :)
Grattis (selv om det enda er litt tidlig) med 17 år da!!

Saturday, April 25, 2009 7:14:00 PM  
Blogger Vera said...

søte klær :)

Saturday, April 25, 2009 8:03:00 PM  
Blogger Karoline said...

Takk takk :D

Saturday, April 25, 2009 9:12:00 PM  
Blogger Renate said...

Fine kjøp :) Lykke til på mandag!

Saturday, April 25, 2009 10:48:00 PM  
Blogger Cecilie said...

Søte greier :)

Sunday, April 26, 2009 9:52:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home