symphony of sound

Wednesday, April 15, 2009

this is life before you know who you're gonna be

De siste dagene har jeg vært ganske opptatt. I går var jo første skoledag etter ferien. Jeg var overraskende våken da pappa vekka meg halv 7. Det var nemlig fordi jeg nesten ikke hadde sovet.. Ikke før halv 3. Og siden jeg sov så lite både den natta, og natten før så var jeg utslitt etter skolen. Orka absolutt ingen ting. Unntatt mattelekser da. Flink elev var jeg :) Fikk også sett ukas nye The Hills.

I dag har pappa bursdag, gamlingen blir 56 år. Av oss fikk han tre bøker om gamle biler (pappa er bilfan). Nå er hele familien på besøk så jeg kan ikke sitte her så lenge. Når man sier "hele familien" tenker jeg alltid sånn 30 mennesker. Vi er rundt 10, haha. Koselig er det uansett :) Har forresten sett på litt nye plantegninger i dag, og på tomtene en gang til med broren min, som kom på besøk. Pappa hadde printa ut nye tegninger på jobben. Det er noen som har slække arbeidsdager!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home