symphony of sound

Wednesday, May 20, 2009

er nelly.com syke?

Mitt tredje innlegg for dagen. Er litt vill i dag føler jeg. Ville vil jeg også kalle Nelly.com. Jeg tok meg nettopp turen innom for å se hva som var nytt der, da jeg la merke til at de hadde tatt inn noen forskjellige typer Minnetonkas. Stor fan som jeg er, ble jeg jo kjempeglad.. helt til jeg så prisen. Modellen Thunderbird som er den vanlige lave mokkasin-typen skal de søren meg ha 899 for! Er det noen som er klar over hva de koster i USA? Mellom $30 og $35, altså mellom 200 og 230 kroner. Greit at de skal tjene penger på de selv, men de får meg ikke til å tro at de betaler nesten 700 kroner i frakt for et par. Enda verre er det med de andre parene de selger. Et par høye mokkasiner blir solgt for 1499, mens de i USA koster kanskje 500 kroner. Rett og slett frekt å lure folk på den måten. Men hey? Vi bor i Norge, gjør vi ikke? Norge suger.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

enig! alt er så dyrt å få tak i i Norge :(

Wednesday, May 20, 2009 10:40:00 PM  
Blogger Karoline said...

ja, derfor elsker vi ebay :D

Thursday, May 21, 2009 12:23:00 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home