symphony of sound

Wednesday, May 20, 2009

i wish i could wear this this summer

Image Hosted by ImageShack.us
Missoni Karolina silk gown.

Den heter det samme som meg til og med! Hadde jeg bare hatt 1370 pund, og det er med 50% avslag. Er det mulig? Hvordan har mennesker råd til sånne ting?

Well, nå har jeg tatt helga :D så herlig! Nå har jeg vel ikke ordentlig skole før neste torsdag. Skal på tur i naturfagen og geografi på mandag og onsdag, og på tirsdag har vi nesten ikke fag uansett. Nedturen er at vi har prøve da, men det overlever jeg vel. Mens vi snakker om prøver så fikk jeg tilbake naturfagprøva mi i dag. Jeg fikk 5/6 :D Hadde ikke en eneste feil, men mangla sikkert noe for å få toppkarakter. Uansett så er jeg kjempefornøyd. Nå skal jeg bare slappe av med det nyeste Costume som jeg fikk i posten i dag, og etterhvert skal jeg se alle episodene av One Tree Hill og Gossip Girl jeg ikke har fått med meg, og den nyeste The Hills-epiosden. Wohoo.

Labels: ,

1 Comments:

Blogger sve said...

Gratulerer med 5/6, det er jo kjempebra :D Nå er det helg for meg også, herlig!

Wednesday, May 20, 2009 4:25:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home