symphony of sound

Wednesday, May 6, 2009

karoline polyvorer

Ja, fortenk så er å polyvore et verb. Forresten så har jeg alltid lurt på hvordan man sier Polyvore? Sier man det rett ut eller mer engelsk? Please forklar.
Untitled

Untitled

Untitled

Nå må jeg bare fortelle dere om den j*velen av en type som jobber i kommunen og som har som jobb å selge tomter. Vi hadde bestemt oss vi! Vi skulle kjøpe tomta. Det var nemlig førstemann til mølla hvis du ville ha en av tomtene som var lagt ut for salg, så vi sendte inn mail med en gang. 30. april sendte vi mail og skrev "Vi vil ha tomta" og blabla. Yay, tenkte jeg, nå kan vi bygge hus og jeg får nesten eget bad og walk-in-closet og lever lykkelig i alle mine dager (okei, jeg skulle flytta ut en dag). Så møter pappa opp på kontoret til j*velmannen på mandag morgen, noe alle som skulle kjøpe tomt måtte gjøre for å ordne papirer. Men i møtet med j*velmannen, får han høre at han har solgt tomta til noen andre! "Søren, var vi for sent ute?" tenkte pappa, men neida. Dumme mannen hadde fått en mail av noen en times tid før pappa kom dit, som ville ha tomta, og da hadde han bare gitt de tomta vår. Tomta vi sa vi skulle ha 5 dager før! Hva er problemet ditt, j*velmann? Vi hadde rett på tomta, fordi vi sa i fra først. Brenn. Ja, jeg er en smule irritert. Håper han mister jobben sin.

UPDATE! Pappa fikk en ny mail fra sjefen til idiot-kommune-mannen, og det eneste han hadde å si var at hvis vi absolutt ville ha tomta måtte vi skaffe oss advokat. Jeg blir så irritert. Klarer ingen å gjøre jobben sin riktig?

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Fine collager :) Elsker polyvore! Men herregud så dårlig gjort med tomta! Det skulle ikke vært lov!

Wednesday, May 06, 2009 8:20:00 PM  
Blogger Emilie said...

LOVE EVERYTHING!!!!!!!!
Emilie

Monday, June 29, 2009 12:06:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home