symphony of sound

Wednesday, May 27, 2009

klasseturer sliter meg ut

Var utrolig heldig med været i dag så turen ble bedre enn forventet. Oppgavene var også ganske lette. Vi skulle finne forskjellige plantearter, skrive ned navnet på de, og gå videre. Det var mye morsommere enn geografituren da vi nesten bare gikk ut og inn av en buss hele dagen. GØRR! I dag hadde vi det i alle fall gøy :)

Etter en dag i skogen var jeg ferdig. Er det mulig? Ikke var jeg sliten, men allikevel datt jeg ned på sofaen når jeg kom hjem. Sov i to timer eller noe sånt. Nå sitter jeg her og gjesper igjen. Jeg burde egentlig titte litt i franskboka i og med at vi har prøve i morgen. I will, bare ikke akkurat nå :) Burde også lese litt til gymprøva. Joda.

Er det flere enn meg som begynner å bli litt lei av layouten her? I mean, jeg liker den, men nå har jeg hatt den i evigheter! Monkey, jeg skulle ønske bloggen min kunne se ut som din! Ikke helt lik, men noe i den stilen. Hva syns dere? Burde jeg endre den?

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jeg liker den som den er nå :D

Wednesday, May 27, 2009 10:50:00 PM  
Blogger Karoline said...

Så bra, det var hyggelig å høre :)

Saturday, May 30, 2009 12:23:00 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home