symphony of sound

Saturday, May 16, 2009

mk & nate

Image Hosted by ImageShack.us
Som en fast følger av Olsens Anonymous ser jeg stadig bilder av Mary-Kate og kjæresten hennes Nate. MK ser veldig glad ut om dagen, og jeg synes det er cute and all, men Nate what's with the hoodie? Han bruker den HELE tiden og i tillegg er den grusom. Den blir brukt både til hverdags og fest tydeligvis. Yuck.

Heldigvis er denne helga litt roligere enn den forrige. Ingen prøver, ingen lekser. Jeg har gjort noe da. Både i går og i dag har jeg løpt 3 km, noe jeg er utrolig stolt av. Jeg hater nemlig å løpe, men jeg har egentlig ikke noe valg siden vi har test i gymmen på tirsdag. Begge dagene løp jeg det på 13 minutter :) Ellers har jeg overnattet hos Synne og i dag skal jeg på konsert. Passe harry at jeg skal med mamma og pappa, men de spurte og jeg har ikke noe bedre å gjøre, så why not? Og i morgen er det jo 17. mai og greier. Blir koselig! Noen som skal noe gøy? Har dere noen faste tradisjoner? Familien min pleier å grille hos tante etter vi har sett toget i byen, så jeg skal dit, og etter det drar Synne og jeg på tivoli sammen med flere andre. Wohoo.

Note to self: Ikke ta tekoppene på tivoliet fordi du ble kjempekvalm i fjor.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home