symphony of sound

Tuesday, May 12, 2009

on my list of things to buy this summer

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Ser nå at de første ser helt syke ut fra siden, men jeg vil ha de fordet. Begge parene er fra Jeffrey Campbell :)

Som den skolenerden jeg er har jeg holdt meg unna pcn i et par dager for å prøve å fokusere på matte. Allikevel klarte jeg å få minst 4 feil på matteprøva. Er det mulig? Matte fra torsdag til søndag og det her er det jeg får igjen for det? Hvertfall så har hodet mitt fått nok matematikk for en god stund framover, så jeg har vært slik en rebell og ikke øvd noe til mattetentamen del to jeg skal ha i morgen tidlig. Vi får uansett lov til å ha med alle hjelpemidler.

På torsdag får vi vite om vi kommer opp i skriftlig engelsk. Jeg, for min del håper at vi kommer opp i skriftlig for da er det mindre sjanse for at vi kommer opp i muntlig (i følge lærerne). I tillegg så er engelsk skriftlig slækt :p Hadde vært deilig å slippe unna muntlig. Tenk å komme opp i geografi eller naturfag når du bare har 20 minutters forberedelsestid. Jeg ville dødd. Vinduet neste! Jeg ville tatt en Kine og hoppa på magen. Det var nemlig det hun skulle gjøre hvis russen kom inn i klasserommet. Hun hadde høye hæler på seg den dagen, og hadde hatt problemer med å lande på beina. Lo godt av det ja :p Merker at jeg er så klar for sommerferie nå. Who's with me? Merker også at jeg er klar for senga. Nå er jeg dødstrøtt. Er ikke lett å leve mitt hektiske liv *kremt*.

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Annette said...

Haha! Da hopper vi sammen ;) Håper på skriftlig jeg også :)

Wednesday, May 13, 2009 12:04:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Utrolig fine sko :D

Wednesday, May 13, 2009 2:14:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home