symphony of sound

Friday, May 8, 2009

skolelei

Hei og hopp!
Jeg sitter nå i klasserommet og har norsk. De siste dagene har vi sett på Hotel Rwanda, og nå har vi fått i oppgave å skrive "ein filmmelding". Mmm, på nynorsk. Føler meg lite inspirert her jeg sitter. Ute er det grått og trist, så det hjelper ikke akkurat på humøret. Mine planer for dagen er å skrive jobbsøknader og gjøre matte, men nå ser det ut som jeg må skrive på "skrive nynorskstil" på min liste of things to do. So much for fri i helga, huh? Stilen skal leveres innen midnatt, på mandag og onsdag har jeg matteprøver og på fredag har jeg naturfagprøve om bioteknologi. Høres gøy ut, ikke sant? Jeg vet alle er misunnelige :) Gruer meg masse til alt sammen, kanskje spesielt matteprøvene. Det betyr at jeg har 5 kapitler å gå gjennom innen mandag. Etter neste uke skal jeg skaffe meg et liv. Hejdå! Forresten vil jeg nevne at jeg bare har 7 poster igjen til 200. Hurra for meg!

Lyder for øyeblikket: MGMT - Kids

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home