symphony of sound

Tuesday, June 30, 2009

guess what?

Jeg vant en signert L.A Candy bok på eBay i går. For de som ikke har fått det med seg så har Lauren Conrad utgitt en bok, basert på hennes eget liv som stjerne på sitt eget reality-program og som ansatt hos Teen Vogue. Faktisk tror jeg det er akkurat den samme historien, bare at Lauren heter Jane. Men jeg elsker The Hills så det gjør meg ingen ting å lese om det også. Lauren har tydeligvis skrevet under på at hun skal skrive en serie med tre bøker for HarperCollins, og nå er den første ute. Jeg var ganske skeptisk til å by, men jeg måtte bare. Den er tross alt signert av selveste Lauren Conrad! Uansett skal jeg kjøpe boken.

Jeg krysser fingrene som bare det om dagen pga. den jobben jeg søkte på. De ville helst ansette noen før torsdag, hvis jeg ikke misforsto helt, så hvis de i det hele tatt ringer blir det i morgen eller onsdag. En annen ting jeg vil fortelle er at pappa føler seg ganske bra igjen, så vi drar KANSKJE til Gøteborg på torsdag og blir der til lørdag. Det hadde vært så koselig! Hvertfall i dette været. Gøteborg er en så fin by. Og jeg har så lyst til å dra på Topshop! :D Jeg sier fortsatt "kanskje" for vi skulle jo tross alt til USA også, men ble det noe av? Neeei.

Nå virker det som jeg har fritidsproblemer siden jeg sitter og blogger klokka 3 på nattan, men vet dere hva? Det har jeg faktisk. Har svært lite å bruke tiden på :p Ikke får jeg sove heller, selv om jeg står opp ganske tidlig om morgenen. Vil dere vite hva som bestemte seg for å besøke mitt rom for et par timer siden? Et GIGA-innsekt! Det fløy rundt i rommet, men så kom Costumebladet mitt meg til unsetning. Eller faktisk måtte jeg gjøre det selv. Nå er den i alle fall død. Gud, grøss..

Nei, seriøst. Jeg SKAL legge meg. Det eneste som hindrer meg er The Fashion Bible som er plassert midt på puta mi..

PS! Jeg er fortsatt like solbrent. Fun.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kult med en sånn bok da, jeg elsker også The Hills :D Håper reisen til Gøteborg blir virkelig da :)

Tuesday, June 30, 2009 12:30:00 PM  
Blogger Cecilie said...

Skal nok kjøpe L.A. Candy jet også, men mye mulig jeg venter til jeg er i USA. Gidder nok ikke bruke penger på en signert kopi, ettersom jeg ikke har den type fan-forhold til Lauren. Men digger henne virkelig :)

Tuesday, June 30, 2009 3:41:00 PM  
Blogger Karoline said...

Maia Kristine: nå har vi bestilt hotell så jeg regner med det :D

Cess: Nei, jeg skjønner. Men jeg tenkte at det er gøy å ha den signert, hvertfall når det ikke kosta så veldig mye mer :)

Tuesday, June 30, 2009 5:58:00 PM  
Blogger Cecilie said...

Ja, hvis prisforskjellen ikke er så stor, så skjønner jeg jo det :)

Wednesday, July 01, 2009 5:46:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home