symphony of sound

Sunday, June 21, 2009

Unnskyld for at jeg aldri oppdaterer, men vi har ikke internett hjemme om dagen, så jeg får ikke lagt ut noe som helst. Utrolig irriterende! Men forhåpentligvis ordner det seg snart og da blir det bilder av de nye skoene mine og litt sånt. Jeg har også en del å gjøre om dagen. I går var jeg i bursdag og på Postgirobygget-konsert med jentene, i dag har jeg jobba, sola meg og nå sitter jeg hos Synne og ser på Sex and the City. I morgen er det avslutning med klassen og på tirsdag er det skoleavslutning på Blå Grotte og bursdag igjen. Jeg gleder meg! Det blir herlig med ferie nå. I dag var den siste jobbedagen min på lenge. No worries i 8 uker.
Flere som er klare for ferie? :D Jeg vet selvfølgelig svaret. Kos dere i det flotte været (håper dere har like fint vær som oss)! I'll be back så snart internetten kommer hjem fra ferie.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jeg er kjempeklar for ferie! Bare 2 dager igjen på skolen nå :)

Sunday, June 21, 2009 11:23:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home