symphony of sound

Sunday, July 5, 2009

gøteborgsturen i stikkord

  • Sol
  • Varme
  • Hotellrom uten aircondition
  • Kjøpesentre
  • SALG!
ooog..

Gjett hva det er :D

Jeg kjøpte meg nesten ingen ting. Faktisk var dette det eneste, i tillegg til en t-skjorte fra BikBok jeg har fra før. Den er hvit med hull nedover ryggen. Topshop var en stor skuffelse. Jeg fant bare fire av tingene jeg hadde på ønskelisten - paljettoppen og jakken, den blå og hvite magetoppen og veska. Veska var mye mindre enn jeg trodde, magetopper er uaktuelt (trodde den var lengre), paljettoppen var ikke like fin som på bildene og i tillegg dyr, og det var jakken også. Blah. Jeg kjøpte ikke en eneste ting derfra. De hadde fine sko da! Men i og med at jeg nesten aldri går i høye hæler, ville jeg ikke bruke penger på det. Jeg skal vise dere hva som er i posene i morgen.

Seriøst, det var salg overalt i Gøteborg! I Acne-butikken var det 40% avslag på nesten alt de hadde (både pappa og jeg handlet der), på Gina Tricot hadde de salg i hele butikken, på BikBok var det salg.. Det var gøy. Jeg hadde lyst på en hvit vest på BikBok med sorte glidelåser på da, men de hadde den ikke i min størrelse. Bombe. I tillegg til å gå på Nordstan, Arkaden osv. dro vi også til Freeport som er en outlet mall ikke så langt fra byen. Der hadde de Whyred, Acne, Filippa K og mange andre butikker. Det var her jeg kjøpte det som ligger i Filippa K posen :D Jeg synes ikke de hadde så bra utvalg der da.

Alt i alt var turen vår veldig bra. Vi ble flinke til å ta trikken, fikk sett mye av byen og gått til alle hadde vondt i beina. Liseberg ble det ikke tid til da. Så bra at dere likte USA-innlegget forresten! Jeg skal prøve å skrive et nytt i kveld :) Håper alle har en fortsatt fin ferie!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home