symphony of sound

Wednesday, July 22, 2009

june 25th 2008: so cold

Vi startet dagen med den faste frokosten fra Subway - baguette med ost, kalkunskinke og salat. Classic. Lenge før vi reiste hjemmefra hadde pappa fortalt meg om noen giganttrær man kunne finne i parker rundt i USA, og siden det var en like utenfor San Francisco ville han gjerne dit. Det var planene for dagen. Før det måtte broren min innom Guitar Center i San Francisco for å se etter ny gitar. Jeg kjedet meg i hjæl.









Hihi, han er så feit, men søt da!


Krøll. I det andre bildet ser dere en gammel trestamme som tydeligvis er fra rundt 900 AD.


Hullet i treet til høyre var så stort at man kunne stå inni der.


Det var helt sykt hvor store trærne var. Greit, jeg er 1,60 lav så en trehjulssykkel er høy for meg, men på det siste bildet ser dere hvor store de er i forhold til en voksen mann.

Vi gikk rundt i denne parken i flere timer, tok bilder osv. Så kjørte vi til San José. Nok en gang dro vi for å se på gitarer. Denne gangen skulle Marius hente gitaren sin. Wohoo, no more gitarbutikker! Etter det kjørte vi videre til Monterey, et sted pappa ville til. Det var ikke spesielt fint der. I alle fall ikke som vi fikk sett. I tillegg var det overskyet og det regnet litt, og siden vi skulle videre dagen etter fikk vi ikke sett så mye fra stedet.

Ikke en veldig spennende dag, men spennende fordet!

Labels:

5 Comments:

Blogger Cecilie said...

Ikke no "dagens kjøp"? :P

Wednesday, July 22, 2009 11:41:00 PM  
Blogger sve said...

Syke trær! Fuglen var dritsøt :D

Gitarer <3

Wednesday, July 22, 2009 11:57:00 PM  
Blogger Karoline said...

Cess: haha, nei jeg fant dessverre ingen butikker der :p

Monkey: jaa, skikkelig bolle var den :D

Thursday, July 23, 2009 12:15:00 AM  
Anonymous linda-mari said...

Jeg vil også til USA!

Thursday, July 23, 2009 12:37:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

beautiful photographs, those trees are stunning

Wednesday, July 29, 2009 12:39:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home