symphony of sound

Thursday, July 30, 2009

la porte blanche

Jeg er så fornøyd! Alt er hvitt og pent. Jeg beklager alle bildene av skapet mitt, men jeg liker det så godt. Har et helt nytt system nå. Alt ser ryddig og ordentlig ut. Ja, jeg er en liten kontrollfreak.














1. Veggen med hyllene på pleide å være furu, nå hvit. Har jeg ikke high-tech CD-spiller?
2. Sofa/seng, pleide også å være grusom i furu.
3. Jeg så på So Little Time. Veggen med bildet på er malt hvit.
7. Costume-blader og litt forskjellig.
8. Foley + Corinna vesken min er nå på utstilling. Kanskje på tide å bruke den.
9. Papi sparkler og maler. Han får være anonym, hehe.
10. Sluttresultatet!
11. Empty closet.
12. Smykker.
13 & 14. Tomme hyller. Spennende huh?
15 & 16. Klærne er på plass. Jeg har med klær enn det altså, i en hylle i den andre delen av skapet.
17. Er ikke Tussi søt? All the way from Disney World in Orlando, Florida. Han passer på clutchveskene mine.

Jeg kan innrømme at jeg glemte å ta før-bilder, så jeg skal prøve å forklare i stedet. Veggen der døra er, døra og veggen der bildet av Audrey Hepburn henger, pleide å være kjedelige furuvegger. Disse er nå malt hvite. Taket pleide også å være i furu, men vi brukte panellakk på det så det ser hvitt ut, men man kan fortsatt se treverket gjennom på en måte. Hyllene i skapet mitt pleide også å være furu, og veggen bak var gul, haha :p Det var fordi rommet mitt var gult da jeg var mindre, og pappa ikke malte inni skapet når jeg byttet til grå vegger. Jeg var HELT sikker på at jeg hadde bilder av sånn det så ut før, men det hadde jeg tydeligvis ikke. Jeg må visst sjekke bildemappene mine en gang til.

Labels: ,

11 Comments:

Blogger Chamila said...

Fint soverom;)

Thursday, July 30, 2009 2:46:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Så fint du har fått det :D

Thursday, July 30, 2009 10:30:00 AM  
Blogger Mira said...

Altså, det der var bare NYDELIG!

Thursday, July 30, 2009 11:52:00 AM  
Blogger Karoline said...

Tusen takk :D

Thursday, July 30, 2009 3:58:00 PM  
Blogger Merily said...

your room looks nice :)

Thursday, July 30, 2009 5:05:00 PM  
Blogger Anette said...

Så utrolig fint ! :-) Klesskapet var digg da !

Thursday, July 30, 2009 6:58:00 PM  
Blogger sve said...

Så fint du har det på rommet!! :) Vet ikke hvordan det så ut før, men det ble i hvert fall kjempebra.

Thursday, July 30, 2009 7:26:00 PM  
Blogger Karoline said...

Monkey: jeg har prøvd å forklare det nå hvis du ser nederst :)

Takk! :D

Thursday, July 30, 2009 9:10:00 PM  
Anonymous Cindy said...

You have such a gorgeous bedroom!

xCindy

Friday, July 31, 2009 3:39:00 PM  
Blogger Cecilie said...

Wow, jeg ELSKER det :D Skulle ønske rommet mitt var halvparten så fancy! Men skal ikke klage jeg heller. Jeg fikk det rosa og med køyeseng hvor senga under en dobbelseng, akkurat som jeg ville ha det - pappa ordnet :)

MKA-hylla <3

Friday, July 31, 2009 8:02:00 PM  
Blogger Karoline said...

Liker rommet ditt jeg Cess :D og ja, MKA-hylla <3

Monday, August 03, 2009 5:26:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home