symphony of sound

Monday, August 24, 2009

busy busy

Den siste uka har jeg vært utrolig dårlig på å blogge, men første uken på skolen etter ferien er alltid busy. Man må handle inn skoleutstyr, bli vant til å stå opp tidlig, prøve å ikke sovne etter skolen.. Utrolig uvant alt sammen, men det er på en måte greit å være tilbake på skolen også. Har den beste klassen og det går ikke en dag uten at jeg får latterkrampe, det er gøy :) I år har vi nesten ingen timer sammen da, og det er jo litt leit. Men så liker jeg timeplanen min og fagene mine bedre enn i fjor, så det gjør opp for det.

I forrige uke engang var jeg nok en gang på handletur alene. Eller, det var ikke meningen, det bare ble sånn. Jeg så denne i Oslo, men de hadde den ikke i denne fargen i min størrelse, så når jeg så den i butikkene her hjemme måtte jeg bare. 100 kroner er den verdt!


I dag har jeg vært utrolig effektiv. Var på skolen fra 8 til rundt 15. Det var fordi vi hadde gym de to siste timene, og alle drar hjem for å dusje i stedet for å bli på skolen til 15:20 for å dusje der. Hvem dusjer vel på skolen frivillig? Så jeg dusjet med en gang, spiste middag og sovnet på sofaen en times tid. Etter det var det lekser på g; matte, media og fransk. Fikk samtidig med meg Hannah Montana og alt det. Så gikk jeg tur i 40 minutter og kom hjem til Lipstick Jungle. I morgen begynner jeg ikke på skolen før 10:15, men tenkte jeg skulle prøve å legge meg tidlig fordet så vi snakkes :)

Labels: ,

6 Comments:

Anonymous Linn said...

Du høres fornuftig ut :)

Monday, August 24, 2009 11:44:00 PM  
Blogger Cecilie said...

Kjempefin tunika, og kjempefin farge! Jeg har savnet blogginnleggene dine nå. Når kommer det forresten flere USA-innlegg? De var bare best <3

Btw: Jeg dusjer frivillig på skolen :P Likte ikke å ta på meg klær etter jeg hadde gymmet og var svett og ekkel. :P

Tuesday, August 25, 2009 4:51:00 AM  
Blogger Karoline said...

Skal prøve å få skrevet noen nye denne uka :)

Huff, nei det gjør ikke jeg heller. Jeg bare kjører hjem i gymtøyet :p

Tuesday, August 25, 2009 9:53:00 AM  
Blogger Cecilie said...

Ah, fantastic :D
Åja, sa skjønner jeg deg.

Tuesday, August 25, 2009 3:35:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Bra at noen er fornøyd med klassen i hvert fall.

Søt topp. Likte fargen :)

Usj, jeg HATER å dusje på skolen. Deilig at du får ha gym i siste time.

Tuesday, August 25, 2009 5:12:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Den var fin :D

Tuesday, August 25, 2009 7:27:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home